יום ראשון, 9 בדצמבר 2012

ביקורת על המשחק Sleeping Dogs




היום אני ימליץ על המשחק Sleeping Dogs - משחק מעולה שמשלב בתוכו דברים מגניבים.
במידה ואתם אוהבים משחקי מאפיה ופשע, זה המשחק בשבילכם. אתם משחקים כאדם שנכנס לכלא ואז השתחרר בתנאי שיהיה סמוי של המשטרה. אתם מתחברים לכנופיות פשע ועושים הרבה משימות ודברים מגניבים - גם עבור המשטרה, וגם עבור כנופיות הפשע (כדי לקבל את האמון שלהם).

מה שמיוחד במשחק זה מערכת הלחימה - זוהי לא עוד מערכת לחימה שצריך פשוט ללחוץ על העכבר, אלא אפשר לעשות תרגילים עם קומבינציות תוך כדי הגנה וחסימת מתקפות של היריב. מערכת הלחימה במשחק זה הדבר שהכי הרבה אהבתי, בנוסף לעלילה המעולה של המאפיה הסינית, או קוריאנית, לא יודע בדיוק.
מה שיפה זה שאתם יכולים ללמוד תרגילים חדשים, קומבינציות חדשות, לשלב מקשים ולעשות תרגילים חדשים. אפשר גם לתפוס את היריב שלכם ולעשות לו דברים שקשורים לסביבה - לדוגמא אם יש מאורר ליד, אתם תופסים אותו וזורקים אותו למאורר וקורה מה שקורה!

המשחק הוא משחק עולם פתוח ככה שאתם יכולים לטייל איפה שבא לכם, לגנוב מכוניות, כמו GTA כזה רק שם מאפיה סינית ועלילה טובה יותר לדעתי. אתם יכולים לבחור איזה משימות לעשות - יש משימה ראשית ויש משימות משניות, ללכת לתחרויות מרוצים, למספרה, לקנות בגדים, למסג', לקנות אוכל, לטורנירי לחימה, והמון דברים שווים!

כל משימה שאתם עושים מעלה את הרמה שלכם ב 1) כשוטר 2) כחבר מאפיה
במידה ואתם עולים רמה כשוטרים אז אתם מקבלים נקודות אותם אתם יכולים לעלות וללמוד דברים חדשים כמו פריצה למכוניות בלי רעש, שימוש בנשק יעיל יותר, כו'..
כשאתם מעלים רמה כחבר מאפיה אתם יכולים לקבל מתקפות חדשות, שידרוגי התקפה לשחקן וכל מיני דברים.

לסיכום, אני ממליץ מאוד על המשחק Sleeping Dogs במיוחד לחובבי משחקי פשע, כי העלילה שלו מצויינת ויש בו הרבה דברים שאפשר לעשות. המשחק משלב מערכת לחימה מגניבה עם עולם פתוח שעושה את המשחק רמה מעל. מומלץ!

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

 

ביקורות סרטים ומשחקים. כל הזכויות שמורות. תבנית על-ידי Brian Gardner הועברה לתבנית בלוגר על ידי Bloganol dot com