יום שישי, 7 בדצמבר 2012

ברוכים הבאים לבלוג הביקורות הגדול


שלום לכולם.
בלוג הביקורות הגדול נפתח. בבלוג זה יפורסמו כל ההמלצות שלי על סרטים ומשחקים חדשים שיצאו, בהם אספר לכם על החוויה האישית שלי מהסרט או המשחק, האם כדאי לקנות אותו, ומידע כללי על הסרט / משחק.
אז במידה ואתם רוצים ללכת לקולנוע לראות סרט מסויים, או רוצים לרוץ לחנות המשחקים על מנת לרכוש משחק חדש שיצא, אל תמהרו. גשו לבלוג הביקורות הזה ובידקו את ההמלצה האישית שלי לגבי הסרט או המשחק עליו אתם מעוניינים לדעת יותר.

במידה ויש לכם המלצות או שאתם רוצים לבקש ממני לכתוב על סרט או משחק מסויים שעדיין אין באתר, פשוט רשמו לי בתגובות או פנו בדף יצירת הקשר ואחזור אליכם בהקדם. אל תשכחו לבדוק את בלוג הביקורות הגדול מדי יום על מנת להתעדכן בהמלצות האישיות שלי מדי פעם, על כל הסרטים החדשים והמשחקים הטריים שיצאו.

יום טוב לכולם וצפייה מהנה בסרטים, או כמו שאומרים, שיחוק מהנה במשחקים!
בקרו בבלוג על מנת להתעדכן בתכנים החדשים ביותר שיצאו ועל ההמלצות האישיות שלי. 

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

 

ביקורות סרטים ומשחקים. כל הזכויות שמורות. תבנית על-ידי Brian Gardner הועברה לתבנית בלוגר על ידי Bloganol dot com